Bestelling, verzending en levering

Heb je een Modevia item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Modevia items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Modevia neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten.*


* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Modevia streeft naar een snelle levering van de producten. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 3-10 werkdagen.

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een DHL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt DHL de zending terug naar ons magazijn. 

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door DHL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.

Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket / teruggestuurde pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid. 

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor

Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Modevia de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.